روانشناسی
تدوین، اعتباریابی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی سواد هیجانی نوجوان

شیوا علوی حجازی

دوره 4، شماره 43 ، مهر 1402

چکیده
  هدف پژوهش تدوین، اعتباریابی و بررسی اثربخشی بسته آموزشی سواد هیجانی نوجوان بوده که در سه بخش انجام گردیده است. جامعه آماری پژوهش حاضر در بخش اول کلیه متون علمی داخلی و خارجی مربوط به سواد هیجانی از سال 1390 تا 1401، در بخش دوم، کلیه اساتید روانشناسی دانشگاه های اصفهان و برای بخش سوم، کلیه دانش آموزان دبیرستان (متوسطه اول) مفید در سال تحصیلی ...  بیشتر

روانشناسی
بررسی نقش کمال ‌گرایی و اضطراب هیجان در رابطه با مشکلات ‌بین ‌فردی در جمعیت بالینی اصفهان

شیوا علوی حجازی

دوره 4، شماره 43 ، مهر 1402

چکیده
  هدف این مطالعه بررسی نقش کمال ‌گرایی و اضطراب هیجان در رابطه با مشکلات ‌بین ‌فردی در جمعیت بالینی اصفهان در جمعیت بالینی اصفهان بود.جامعه آماری: 450 بیمار (181 مرد، 289 زن) مبتلا به اختلالات روان‌شناختی (خلقی-اضطرابی) مراجعه‌کننده به درمانگاه نور و مطب‌های روان‌پزشکی اصفهان بودند. در این مراکز به صورت خوشه‌ای چندمرحله‌ای و نمونه‌ای ...  بیشتر